Vizualni identitet i dizajn ambalaže za OPG Mađerić

Obitelj Mađerić iz Pašmana poljoprivredom se bavi generacijama. Osim maslina, vinove loze i smokava, otok je bogat ljekovitim i aromatičnim biljem.

Ideja je bila predstaviti široku liniju proizvoda vizualnim rješenjem koje je temeljeno na tradicionalnom pristupu. Brendiranje linije oslonjeno je na tradiciju da se na otoku proizvodi sve što je za život na otoku potrebno. Dizajn je zamišljen u duhu ljekovitih proizvoda sa asocijacijom na secesijske ilustracije biljnih, vitičastih motiva.

Proizvodi nose oznaku Hrvatski otočni proizvod kojom Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU potvrđuje kriterije izvrsnosti, izvornosti i tradicije. U skladu s time je i ambalaža pažljivo birana kako bi zadovoljila ekološke značajke, o čemu je OPG Mađerić pomno vodio računa kako bi ambalaža svojim ekološkim i propisanim značajkama odgovarale proizvodima.

Prisutnost širokog spektra proizvoda unutar dizajnerski ujednačene linije kao i tematska usklađenost s mjestom prodaje ostvaruje konceptualnu dosljednost i ozbiljnost. Prisutan je i koloristički aspekt unutar ilustracija biljaka kojim se definiraju pojedinačni artikli putem kodnih boja. To kupcu omogućuje lakše snalaženje i brže prepoznavanje proizvoda unutar grupe.