Vizualni identitet OPG Mihaljević Sabljak2019-01-22T13:43:02+02:00

Project Description

Vizualni identitet OPG Mihaljević Sabljak

Prilikom postavljanja vizualnog identiteta OPG Mihaljević Sabljak inspiraciju smo pronašli u bogatoj povijesnoj tradiciji Josipdolskog kraja, gdje se nalazi OPG Mihaljević Sabljak, kao i inspirativnoj japodskoj arheološkoj ostavštini.

Japodi su sjeverozapadna etnogrupa ilirskih plemena u Starom vijeku, uglavnom na današnjem ozemlju srednje Hrvatske između rijeka Kupe i Une do Velebita i Vinodola. Japodi su bili prije svega ratari, stočari, lovci i ribolovci, no pisani izvori iz razdoblja antike govore i o njihovoj obrambenoj umješnosti, o čemu svjedoče i ostaci japodskog oružja.

Arheološka ostavština Japoda sadržava oko 300 predmeta Arheološke japodske zbirke. Ti predmeti pripadaju različitim vremenskim periodima, a obuhvaćaju razdoblje od srednjeg brončanog doba do srednjeg vijeka. Uglavnom su to nakit, posuđe, oruđe i oružje izrađeni od bronce, keramike, jantara, drva, stakla, staklene paste, kamena i kostiju.

Upravo nas je izgled pojedinih predmeta inspirirao za izgled logotipa. Preuzeli smo prepoznatljivi simbol Japoda koji smo modernizirali i koloristički obradili koristeći plavu i zelenu boju (voda, nebo, šuma).

Naša ponuda paketa zapravo je upakirano iskustvo, uspješan dizajn, kvalitetna produkcija i dobre cijene. Pojednostavili smo procese izrade kako bi klijent na najbolji način dobio odgovarajuću uslugu. Bez obzira na djelatnost, imamo rješenja za sve faze projekta od ideje do realizacije, a klijentima smo omogućili da se osjećaju ugodno i opušteno čak i prilikom provođenja najzahtevnijih dizajnerskih i organizacijskih projekata.